|
|
Prepustite poslove transporta iskusnoj
i proverenoj firmi.
|
|
|
Ukoliko imate potrebu za transportom robe u zemlji i inostranstvu, onda je najbolje
da
taj posao prepustite iskusnoj i proverenoj
firmi. Sa ponosom možemo istaći da se
mi nalazimo u društvu najuspešnijih
kompanija sa dugogodišnjim iskustvom u
organizovanju i transportu robe u drumskom
saobraćaju na teritoriji Srbije i Evrope.
%2 |
Posted to Generalna
08/07/2010
Edit
Poštovani,
Potrudićemo se da Vam ovim
savetima olakšamo selidbu na najbolji mogući način.
Nama je sasvim jasno kako je Vama kada trebate da se selite i zato želimo svima da pomognemo u tome i da Vam na što bolji način predočimo da selidba ipak i nije toliko komplikovana ako se lepo organizujete!
Za početak treba organizovati selidbu. Evo šta Vam preporučujemo iz ličnog
iskustva:
Pripreme
za selidbu treba početi najmanje mesec dana pre dana same selidbe.
Nemojte
se za selidbu osloniti samo na prijatelje i rođake, ma koliko puno ih se
"dobrovoljno" javi. To je preveliki posao bez profesionalaca.
Selidba
je odlična prilika da se rešite svega što vam ne treba (star nameštaj, stare
stvari, sve što vam nije bilo potrebno najmanje 2 godine, a nalazi se u kući,
polomljene igračke, sve one sitnice koje ste tokom godina dobijali na poklon, a
nisu vam se ni onda sviđale...).
Stoga bacajte, bacajte i bacajte !
Da bi sve išlo kako treba,
najvažnije su pripreme:
Čim
se odlučite za selidbu počnite nabavljati kutije (to Vam možemo i mi
obezbediti). Najbolje su kutije od pića, jer su čvrste. Za garderobu i
posteljinu najbolje su velike kutije iz prodavnica konfekcije, elektro uređaja,
salona namještaja. Alternativa za meke stvari su i velike vreće za đubre od 120
litara koje možete kupiti u svim većim prodavnicama
Kupite
najmanje 20 širokih smeđih lepljivih traka, širine 5-7 cm (NE obični selotejp
!!!)
Skupite materijale za oblaganje (novine,
makaze, stiropor, krpe, kartone, sunđere, vakum foliju, puc-puc foliju).
Napravite "komplete za pakovanje":
(makaze, smeđu lepljivu traku, nož, markere u više boja, hemijsku olovku,
metar.....). Neka svaka osoba dok pakuje nosi sa sobom po stanu svoj
"komplet za pakovanje".
Ojačajte dno svake kutije lepljivom trakom.
Tanjire stavljajte u plastične kese, između
svaka dva tanjira stavite karton i slažite u kutijama uspravno, NE POLOŽENO.
Elektronske uređaje pakujte u originalne
kutije (ako je moguće).
Načinite sigurne kopije (back up) svih važnih
podataka sa hard diska. Na sigurno
mesto spremite instalacijske CD i DVD diskove.
U
kutije stavljate najviše do 20 kg stvari.
Teške, veće stvari pakujte u kutiju, svaku
zasebno, a lakše stavljajte zajedno u jednu kutiju. Ne pakujte kutije knjigama
u potpunosti, već do pola. Počev od dna pakujte knjige, a u gornjoj polovini
meke i lakše stvari.
Na
spakovanoj kutiji zalepiti papir formata A4 i na njemu napisati sadržaj kutije.
Numerisati kutije različitim bojama, kako bi
se moglo odrediti u koju prostoriju u novoj kući ide koja kutija (npr: dnevni
boravak-crno, kuhinja i ostava-crveno, spavaća soba-zeleno, kabinet-plavo itd).
Crvenim markerom vidljivo označiti kutije
koje sadrže nešto lomljivo .
Nabaviti ili izraditi nalepnice za oznakom
(lomljivo) i neštedljivo ih polepiti na kutije sa svih strana.
Pripremiti stvari koje će Vam trebati u prvih
nekoliko dana i držati ih pri ruci:
• Lična dokumenta (pasoš, lična karta, izvod iz matične knjige
rođenih, radna knjižica, vojna knjižica, zdravstvena knižica)
• privatni adresar/telefonski imenik
• ugovori o prodaji/kupovini/zameni stana/kuće
• ugovor sa telefonskom kompanijom (Telekom Srbija)
• potvrde o plaćenim računima
• lekovi koje redovno uzimate
• instalacijski CD i DVD diskovi programa sa vašeg računara i back
up datoteka
• pidžame, garderoba, čarape, toaletni pribor, odeća za oko
nedelju dana
• hrana za kućnog ljubimca i sav ostali pribor
Iskopčati i smotati kablove električnih
uređaja. Na svakom naznačiti čemu
pripada i kako je bio uključen.
Prilikom
selidbe fijoke se moraju isprazniti i izvaditi iz elemenata kao i pregradne
daske. Zato, na svaku fijoku i dasku treba staviti nalepnicu s oznakom
pripadajućeg elementa i oznakom mesta u elementu.
Smeđom ljepljivom trakom spojiti po nekoliko
fijoka i pregradnih dasaka - jednostavnije i brže za nošenje.
Izmeriti i isplanirati raspored namještaja u
novom domu. Nacrtati skicu rasporeda tako da se namještaj unosi odmah u
pripadajuće prostorije.
Ako na kutije napišete u koju prostoriju u
novoj kući idu, lako ćete i brzo staviti stvari na mjesta na kojima su i ranije
bile.
Najbolje je da što više kutija i stvari
slažete u podrum ili garažu, kako biste uštedeli vreme na dan selidbe.
Ako nemate mobilni telefon, fiksni telefon
neka ostane uključen za sve vrijeme selidbe. Imajte pri ruci brojeve telefona firme za selidbu, novog stanara,
rodbine/pomagača, taksi službe itd.
Kod
telefonske kompanije (Telekom Srbija) dogovorite datum isključenja/preseljenja
telefona.
Obezbedite
prostor za parkiranje kamiona ispred objekta (parkirajte 2 Vaša vozila) i
obavestite komšije o selidbi.
Utvrdite
sva oštećenja na svom nameštaju i preduzmete potrebne mere da se spreče dalja
oštećenja.
Sa novim stanarima dogovorite datum vaše
odjave i njihove prijave u Elektrodistribuciju, Gasovod, Toplanu, Kućni savet,
Vodovod, Čistoću (na dan iseljenja očitajte brojila!),
Ako mislite da Vam možemo pomoći još nekim savetom, slobodno nam se javite,
biće nam zadovoljstvo da Vam pomognemo.
Selite se i veselite u Vašem
novom domu. Srećno
Agencija za selidbe Kocić www.selidbe-kocic.co.rs
Posted to Generalna
10/01/2009
Edit